European Molecular Biology Laboratory (EMBL)

Heidelberg
 Mitarbeiter: 501-1.000

EMBL is one of the top research institutions in the world and the flagship of European molecular biology. More than 1600 people from around 70 nations currently work at EMBL.

The cornerstones of EMBL's mission are: to conduct basic research in molecular biology, to provide essential services to scientists in its Member States, to provide high-level training to its staff, students, and visitors, to develop new instrumentation for biological research, and technology transfer. These core functions are combined with significant outreach activities in the areas of Science and Society and training for science teachers.

Bewerbung & Berufseinstieg

Bewerbungswege
  • Online-Bewerbung

Fakten

Mitarbeiter: 501-1.000
Expansion: international

In unserem Unternehmen arbeiten Mitarbeiter in diesen Arbeitsgebieten:
Klinische Forschung, Business Intelligence & Data Warehouse, Forschung & Entwicklung, Forschung & Lehre, Laborleitung, Marketing, Projektmanagement, Qualitätsmanagement, Redaktion & Public Relations, Software Engineering & Programmierung, Sonstige Tätigkeitsfelder, Technische Assistenz, Training & Schulung, Wissenschaftliche/r Mitarbeiter/in, Frontend, Webdesign, UI & UX-Design

In unserem Unternehmen arbeiten Mitarbeiter mit den folgenden fachlichen Qualifikationsprofilen:
Pharma, Biologie & Life Sciences, Chemie, Informatik, Mathematik, Biotechnologie, Wirtschaftsinformatik, Datenbanken & Data Science, Softwareentwicklung, Medieninformatik & Webentwicklung

Standort

European Molecular Biology Laboratory (EMBL)

Meyerhofstr. 1
69117 Heidelberg
Deutschland

Abgelaufene Stellenangebote von European Molecular Biology Laboratory (EMBL)

Keine Jobs von European Molecular Biology Laboratory (EMBL) verpassen
*Ihre E-Mail Adresse wird nicht weitergegeben. Mit Absenden akzeptieren Sie die AGB und Datenschutzbestimmungen.