AKKA GmbH & Co. KGaA

 Sindelfigen
AKKA beschleunigt Innovationen für die größten Industriekonzerne der Welt.

Als internationaler Konzern im Bereich Ingenieur- und Technikberatung, der an der Spitze der digitalen und vernetzten Welt steht, treibt AKKA die Innovationen für die größten Industriekonzerne der Welt voran.
Die Leidenschaft für Technik ist AKKA in die Wiege gelegt worden. Sie ist auch die Grundlage für eine klare Vision für die Zukunft. In den vergangenen 30 Jahren haben wir uns als Weltmarktführer auf unserem Gebiet etabliert. Dies ist uns mit einer ausgewogenen Strategie gelungen, bei der wir organisches Wachstum mit gezielten Übernahmen kombiniert haben.
 

Application & Start your career

Way of application:
  • Online application

Facts


In our company employees are working in the following fields:
Automation Technology, Consulting, Business Intelligence & Data Warehouse, Instrumentation and Control Technology & Sensors, Management & Business Development, Optics & Precision Mechanics, Project Management, Quality Management, Research & Development, Software Development & Programming

In our company employees with these qualifications are welcome:
Physics, Computer Sciences, Mathematics, Electrical Engineering, Mechatronics, Mechanical Engineering, Automotive Engineering, Business Informatics, Industrial Engineering, Data Science & Database

Location

AKKA GmbH & Co. KGaA

Wegenerstr. 5/1
71063 Sindelfigen
Germany

Expired positions at AKKA GmbH & Co. KGaA

jobvector jobmail
Never miss a job from AKKA GmbH & Co. KGaA
Keywords:
Filters:
*Your email address will not be shared with third parties. By submitting the form you agree to our Terms and Conditions and Privacy Policy.